straightUp
Η Φιλοσοφία μας
ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ
στις δυνατότητες κάθε παιδιού.

ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ
τη δυναμική των μαθητών με κρίση και αυτοπεποίθηση.

ΑΓΑΠΑΜΕ
την επαφή μας με τα παιδιά μέσα στην μαθησιακή διαδικασία.

ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ & ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ
με τους γονείς για μια ολοκληρωμένη προσπάθεια.

ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ
που χτίζεται σε κάθε βήμα των παιδιών οδηγεί σε μια πετυχημένη μαθησιακή πορεία.

ΕΙΛΙΚΡΙΝΙΑ
για μια σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ καθηγητή, μαθητή και γονέα!

The key to success is NO stress!!

Μέσα στα χρόνια της λειτουργίας του, το σχολείο μας έχει  διαμορφώσει τη δική του εκπαιδευτική φιλοσοφία. Η φιλοσοφία αυτή έχει δεχτεί επιδράσεις από τις προσωπικές μεθοδολογικές απόψεις της Διευθύντριας Σπουδών Κας Μαρίας Μαρκογιαννοπούλου, των καθηγητών που έχουν συμβάλλει στην επιτυχία  του σχολείου μας αλλά και του ίδιου του μαθητικού πληθυσμού μας.

 

Βασικά σημεία της εκπαιδευτικής μας φιλοσοφίας είναι τα εξής:

 

1 Οι μαθητές μαθαίνουν πιο αποτελεσματικά όταν είναι οι ίδιοι άμεσα αναμεμειγμένοι στη δική τους μάθηση.

Η σύγχρονη διδασκαλία, με τη βοήθεια και την αμεσότητα της τεχνολογίας, οφείλει να κεντρίζει το ενδιαφέρον τον μαθητών. Για το λόγο αυτό, αποφεύγουμε τις μακρόσυρτες διαλέξεις, ενώ σχεδιάζουμε έτσι τη διδασκαλία μας ώστε να υπάρχει ένα ισορροπημένο μείγμα δραστηριοτήτων, οι οποίες οδηγούν τους μαθητές να χρησιμοποιήσουν τη κριτική τους σκέψη.  

 

2 Η αποστήθιση δε μεταφράζεται σε ευχέρεια λόγου.

Άρα, ‘’αγαπημένες’’ αλλά αποδεδειγμένα μη αποτελεσματικές τεχνικές όπως η μεγάλη έμφαση στην αποστήθιση λεξιλογίου ή κανόνων γραμματικής, αποφεύγονται. Αντίθετα, μέσα στην τάξη προσπαθούμε να κάνουμε τη διδασκαλία μας βιωματική ώστε οι μαθητές να κατανοούν το μάθημα.  Ανάλογα με το επίπεδο γλωσσομάθειας, οι καθηγητές μας δίνουν συμβουλές στους μαθητές για το πώς πρέπει να μελετούν λεξιλόγιο και γραμματική. Επιπρόσθετα, η χρήση παρουσιάσεων και της μεθόδου project βοηθά τους μαθητές να χρησιμοποιούν στην πράξη τα όσα μαθαίνουν. 

 

3 Το τεστ και οι εξετάσεις δεν είναι ούτε αυτοσκοπός, ούτε εχθρός.

Στο σχολείο μας πιστεύουμε ότι είναι καλό να δίνουμε την ευκαιρία για επανάληψη και εξέταση, ώστε οι μαθητές μας να έχουν ανατροφοδότηση σχετικά με την επίδοσή τους. Στόχος μας δεν είναι το ‘’άριστα’’, αλλά η βαθύτερη γνώση της γλώσσας, σε επίπεδο τέτοιο ώστε οι μαθητές μας να επικοινωνούν άριστα. Τόσο οι μαθητές τμημάτων εξετάσεων όσο και οι μαθητές των υπόλοιπων επιπέδων εξασκούνται στις τεχνικές και στρατηγικές της εξέτασης. Εκτός των άλλων, οι καθηγητές επενδύουν χρόνο μέσα στην τάξη ώστε οι μαθητές να μάθουν να μην αγχώνονται.  Ειδικά για τους μαθητές των τμημάτων εξετάσεων, υπάρχουν ειδικές πρόσθετες τάξεις ‘’Στρατηγικής Εξετάσεων’’ που λειτουργούν με δικό τους πρόγραμμα και συνδυάζονται με τις αντίστοιχες εξετάσεις προσομοίωσης, ώστε οι μαθητές να βλέπουν στην πράξη τι έμαθαν και πώς θα το εφαρμόσουν.

 

 4 Κλειδί για την επιτυχία είναι η επικοινωνία!

Ως εκπαιδευτικοί πιστεύουμε ότι ρόλος μας είναι να χτίσουμε ανθρώπινες σχέσεις υποστήριξης τόσο με τους μαθητές μας όσο και με τους γονείς τους. Ο στόχος μας είναι κοινός και η επικοινωνίας μας ειλικρινής, διαρκής, ήρεμη και απαραίτητη σε όλα τα βήματα του κάθε μαθητή. Πιστεύουμε ότι τόσο η επικοινωνία γονέας-δασκάλου όσο και η προσωπική επικοινωνία του εκπαιδευτικού με τον κάθε μαθητή του, είναι καίριας σημασίας. Για το λόγο αυτό, διοργανώνουμε

Α)Ενημερωτικές συναντήσεις γονέων για την παρουσίαση του προγράμματος

    σπουδών καίριων τάξεων ή και εξετάσεων. 

Β)Συναντήσεις γονέων –καθηγητών για να συζητήσουμε αναλυτικά τη

    βαθμολογική επίδοση των μαθητών και τα επόμενα βήματα

Γ) (Τάξεις Εξετάσεων) Προσωπικές συναντήσεις μαθητών με την καθηγήτριά   

    τους (Tutorial Sessions) κατά τη διάρκεια των οποίων οι μαθητές

    αυτοαξιολογούνται και μαθαίνουν να είναι υπεύθυνοι για τη δράση και τις

    πράξεις τους.

 

5 Κανείς δε μαθαίνει από αυτούς που έχουν σταματήσει να μαθαίνουν.

Ως εκπαιδευτικοί έχουμε την υποχρέωση να παραμένουμε μαθητές. Αν σταματήσουμε εμείς να μαθαίνουμε, σύντομα θα χάσουμε την ικανότητα να δείχνουμε στους άλλους πώς να μάθουν. Για το λόγο αυτό συμμετέχουμε σε εκπαιδευτικά σεμινάρια που διοργανώνονται από Εκδοτικούς Οίκους ή Διοργανωτές εξετάσεων. Ταυτόχρονα ενημερωνόμαστε για τη χρήση της τεχνολογίας στην εκπαίδευση, για τις τεχνικές που είναι αναγκαίες για τη διδασκαλία μαθητών με ιδιαίτερες μαθησιακές ανάγκες. Πιστεύουμε ότι οι μαθητές μας και οι γονείς τους έρχονται σε μας αναζητώντας λύσεις, και είμαστε έτοιμοι να τους τις προσφέρουμε. Το όποια πρόβλημα αντιμετωπίζουν, το γνωρίζουν ήδη.

 

6 Η προσπάθεια και η επίδοση πρέπει να επιβραβεύονται.

Ακόμα και μέσα στο χρόνια της οικονομικής κρίσης, το σχολείο μας προσπάθησε και κατάφερε να κρατήσει το σύστημα επιβράβευσης και υποτροφιών των αριστούχων του κάθε επιπέδου. Η στάση μας αυτή μας έχει δώσει στους μαθητές μας το μήνυμα ότι η επίδοση δε χτίζεται τη χρονιά των εξετάσεων, ούτε έχει ως μόνο στόχο τις εξετάσεις. Είναι πολύ σημαντικό για μας να ξέρουμε ότι οι αριστεύσαντες μαθητές μας παραμένουν σταθερά μέσα στις πρώτες θέσεις αξιολόγησης για όλη τους την πορεία κοντά μας, ενώ όσο βγαίνουν αριστούχοι του κάθε επιπέδου (και από τα δύο μας σχολεία) λαμβάνουν ως έπαθλο το 50% των διδάκτρων της επόμενης χρονιάς.